حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل

تقویت‌کننده‌های سیگنال راهی عالی برای حذف سیگنال‌های ضعیف و تماس‌های قطع‌شده برای هر کاربر دستگاه تلفن همراهی است که قبلاً سیگنالی در خارج از خانه، محل کار، ماشین یا RV یا ساختمان تجاری دارد. هر برنامه بر اساس قدرت سیگنال خارج از ساختمان، محیط ارگانیک و مصنوعی، تعداد کاربران و نیازهای کلی کاربر عمل می کند. در این صورت، مهم است که بدانید قبل از خرید به چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی می‌خرید. از این رو در این مقاله آمپلی تک ما به بررسی حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل می پردازیم.

حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل

این راهنما همه چیزهایی را که برای خرید تقویت کننده مناسب برای نیازهای خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد و ما شما را تشویق می کنیم که در این راه پیش بروید.

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه چیست؟

تقویت آنتن موبایل صنعتی و تقویت آنتن موبایل خانگی شرایط خاصی دارند. اما باید بدانیم که تقویت کننده سیگنال تلفن همراه چیست؟ تقویت‌کننده‌های سیگنال تلفن همراه با گرفتن سیگنالی در خارج یا نزدیکی ساختمان شما و تکرار آن سیگنال در داخل خانه، آپارتمان، دفتر، فضای تجاری، ماشین، کامیون یا RV کار می‌کنند.

 به عنوان بهترین روش، اگر بتوانید در هر مکانی خارج از ساختمان خود تماس تلفنی برقرار کنید، یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای شما کار خواهد کرد. بوسترها هیچ کارمزد تکراری ندارند، از همه اپراتورها پشتیبانی می کنند، نصب آنها ساده است و راه بسیار خوبی برای خلاص شدن از شر تماس های قطع شده و دریافت بد تلفن همراه برای فضاهای بین 10 تا 100000 فوت مربع است. این موارد خود در روند حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل اهمیت دارند.

چرا پذیرش بد و قطع تماس دارید؟

دریافت نامناسب و قطع تماس ها نتیجه عوامل مختلفی است که هم مستقل و هم با هم کار می کنند. این عوامل شامل فاصله از یک برج سلولی، ظرفیت کاربر برای یک برج سلولی، و موانع بین شما و برج مانند ویژگی‌های جغرافیایی (تپه‌ها، کوه‌ها، صخره‌ها)، ویژگی‌های ارگانیک (درختان، برگ‌ها، توده‌های برف)، شرایط آب و هوایی ( باران، بارش برف، باد، گرد و غبار)، سازه‌های دست‌ساز (ساختمان‌ها، دیوارها، نرده‌ها) و مواد رسانا (مس، آلومینیوم، آب نمک و هر چیز دیگری که می‌تواند جریان الکتریکی را هدایت کند). همه اینها می تواند تأثیر منفی بر کیفیت سیگنال سلولی شما داشته باشد، اما در بیشتر موارد، یک تقویت کننده سیگنال می تواند بر این موانع غلبه کند.

چگونه یک تقویت کننده سیگنال سلولی کار می کند؟

با بررسی حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل به روند کار تقویت آنتن موبایل می رسیم. یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه سیگنال تلفن همراه نزدیک را می گیرد، آن را تقویت می کند و آن سیگنال را در فضایی که به سیگنال تلفن همراه بهتر نیاز دارد پخش می کند. کیت های تقویت کننده سیگنال برای خانه های کوچک و بزرگ، ادارات، آپارتمان ها، ساختمان های تجاری و حتی اتومبیل ها، کامیون ها و RV ها کار می کنند.

صرف نظر از فضا، اجزای خاص تقویت کننده تلفن همراه عبارتند از:

  • آنتن خارجی - در قسمت بیرونی ساختمان شما در مکانی نصب می شود که قوی ترین سیگنال را از یک برج تلفن نزدیک دریافت می کند. این سیگنال قوی خارج از ساختمان را گرفته و آن را به داخل ساختمان می کشد.
  • تقویت کننده سیگنال - سیگنال را از آنتن خارجی دریافت می کند و قدرت سیگنال را قبل از ارسال سلول های بهبود یافته تقویت می کند.
  • آنتن (های) داخلی - اینها در داخل ساختمان نصب می شوند تا سیگنال تقویت شده را در سراسر ساختمان یا وسیله نقلیه شما توزیع کنند. برخی از ساختمان ها ممکن است به چندین آنتن داخلی و/یا تقویت کننده های متعدد نیاز داشته باشند.
  • کابل - آنتن خارجی را با تقویت کننده و تقویت کننده را با آنتن داخلی متصل می کند.

انتخاب آنتن فضای باز

حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل نکات کلیدی را همراه خواهد داشت. چند نکته کلیدی وجود دارد که تصمیم شما را برای خرید کیت با آنتن جهت دار یا آنتن فضای باز همه جهته هدایت می کند. بالاترین لیست شامل کیفیت سیگنال شما در خارج، تعداد حامل هایی است که باید تقویت کنید، و اینکه آیا فضا در حال حرکت است، مانند RV، ماشین یا کامیون، یا ثابت، مانند خانه، آپارتمان، یا دفتر. در این بین باید بدانید که آنتن های مختلف با مدل های متنوعی هم وجود دارد.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت آمپلی تک ما به بررسی حقایق اصلی درباره تقویت کننده آنتن موبایل پرداخته ایم. این حقایق برای شما ارائه دهنده تکنیک های اساسی در زمینه تقویت آنتن موبایل می باشد. برای اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در ارتباط باشید.