چگونه بهره تقویت کننده را افزایش دهیم؟

تلفن همراه امروزه تبدیل به یک سیستم ارتباطی گسترده و پرکاربردی گردیده است. در حقیقت به اصلی ترین وسیله برقراری ارتباط راه دور تبدیل شده. علاوه بر برقراری تماس تلفن های همراه به خاطر هوشمندی بالا دارای امکانات اضافی ماننداتصال به اینترنت جهانی و شبکه های مجازی نیز می باشند. این امکانات در سایه تجهیزات خوب و تقویت سیگنال ها امکان پذیر می باشد. در ادامه و در مقاله پیش رو از آمپلی تک به توضیح در مورد تقویت و بهره آنتن تلفن های همراه خواهیم پرداخت. هدف ما پاسخ به این سوال است که چگونه بهره تقویت کننده آنتن موبایل را افزایش دهیم؟

بهره تقویت آنتن را چگونه افزایش دهیم؟

کارایی سیستم های تلفن همراه با استفاده از دکل های BTS کنترل می شود. بدین معنی که فاصله گوشی همراه از دکل مخابراتی دور باشد گوشی در دامنه وسیع تر و حداکثری پشتیبانی می شود. هرچه فاصله نسبت به دکل BTS کمتر باشد پشتیبانی از گوشی حالت ماکزیمم کمتر را دارد. یادآور می شویم وقتی فاصله دکل از گوشی تلفن همراه دور است و سیگنال های دریافتی ضعیف می باشد تقویت کننده ها وارد عمل می شوند. از این رو سیگنال ضعیف دریافت شده از گوشی را تقویت ودوباره ارسال می کنند.

 این تقویت کننده ها (ریپیتر) معمولا از روش و برنامه ای استفاده می کنند که بهره تقویت کننده به صورت مداوم درحال تغییر می باشد. این بدین معنی است که زمانی که سیگنال های دریافتی قوی باشد تقویت کم می باشد و هنگامی که سیگنال های دریافتی ضعیف باشد تقویت زیاد می باشد. از این رو می توان دریافت که چگونه بهره تقویت کننده آتتن موبایل را افزایش دهیم؟

اهمیت افزایش بهره تقویت کننده تلفن همراه

هدف ما در این مقاله این است که بدانیم چگونه بهره تقویت کننده آنتن موبایل را افزایش دهیم؟ امروزه و در این ایامی که اپیدمی کرونا شیوع پیدا کرده جایگاه اینترنت و اهمیت ان بیشتر نمایان خواهد شد. در این بازه زمانی مشخص گردیده که اکثر امکانات مانند کلاس های درس و دانشگاه، آموزشگاه ها و بسیاری از کسب و کارها به شدت احتیاج به اینترنت پیدا کرده و از این سیستم استفاده می کنند. دقت کنید لازمه بودن و استفاده از فضای اینترنت داشتن آنتنی قوی جهت دسترسی به اینترنت می باشد. چرا که سرعت مهم ترین ویژگی نسل جدید اینترنت می باشد.

 بر همین اساس است که افزایش آنتن موبایل به سبب دست یافتن به بهترین و با کیفیت ترین میزان سرعت خود به یکی از دغدغه های اکثر افراد استفاده کننده از اینترنت تبدیل شده است. در واقع می توان این امر را غیر قابل انکار دانست که ما به وجود یک اینترنت قوی نیازمند هستیم. این امر در سایه تقویت سیگنال ها امکان پذیر می باشد. در ادامه مقاله از آمپلی تک در رابطه با تقویت کننده های سیگنال تلفن همراه و در نتیجه افزایش بهره این تقویت کننده ها توضیحاتی خواهیم داد.

چرا باید از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل استفاده کنیم؟

همان طور که اشاره شد در این مقاله هدف ما بررسی این مسئله است که چگونه بهره تقویت آنتن موبایل را افزایش دهیم؟ اما مسئله ای که مطرح می شود اهمیت این امر است. اینترنت این روز ها بخش اساسی و عمده زندگی ما را تشکیل داده است. از این رو عدم وجود آن می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. همین مسئله خود یکی از دلایل استفاده از دستگاه تقویت آنتن موبایل می باشد. در عین حال نکته مهم دیگر کاهش آنتن دهی و همچنین نبود سیگنال است. این مسئله می تواند برای افراد مختلف مشکلاتی را پدید آورد. به همین دلیل استفاده از این دستگاه در مکان های خاصی مانند نقاط کور و محیط های بسته می تواند مهم باشد.

افزایش بهره دستگاه نیز می تواند این مشکل را کم تر نماید. چرا که دستگاه با قدرت بیشتری می تواند اقدامات مربوطه را ارائه کند.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت آمپلی تک ما به این سوال پاسخ داده ایم که چگونه بهره تقویت کننده آنتن موبایل را افزایش دهیم. تقویت آنتن موبایل خانگی و تقویت آنتن موبایل صنعتی نیاز به روش ها و اقدامات ویژه ای دارد. در این مقاله ما به بررسی روش های مربوط به افزایش بهره وری پرداخته ایم. در عین حال اگر تمایل به کسب اطلاعات دقیق تر دارید می توانید با متخصصان ما در آمپلی تک در ارتباط باشید.