انتخاب بهترین دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چگونه تقویت آنتن موبایل خانگی را برای خود انتخاب کنیم؟ سیگنال ضعیف تلفن همراه به خصوص در خانه می تواند مشکل ساز باشد، زیرا تلفن شما را به تمام دنیا متصل می کند. علاوه بر این، خانه مکانی است که فرد حداکثر زمان خود را بعد از کار با تلفن می گذراند. بنابراین، دریافت ضعیف سیگنال تلفن در خانه می تواند بر زندگی شخصی و همچنین حرفه ای فرد تأثیر بگذارد. بنابراین، چگونه مشکل سیگنال تلفن همراه را در خانه حل کنیم؟ ما یک تقویت کننده سیگنال موبایل را به عنوان بهترین راه حل برای این مشکل ارائه می دهیم. به راحتی در دسترس است، مقرون به صرفه است و دریافت تلفن همراه را به شدت افزایش می دهد. در ادامه این مقاله آمپلی تک به روند انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل می پردازیم.

انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن با قوی و کیفیت 

تقویت کننده های سیگنال تلفن همراه برای تشدید سیگنال تلفن در خارج از خانه شما ساخته شده اند که کیفیت آن به دلیل برخی مصالح ساختمانی (چوب، بتن، گچ و غیره) یا موانع جغرافیایی مانند کوه ها بدتر می شود. تقویت کننده سیگنال تلفن همراه بی سیم است، به این معنی که کاربر مجبور نیست تلفن همراه را به برخی از اتصالات متصل کند. این وسیله یک ابزار ساده برای استفاده و نصب است که با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است و به شما کمک می کند تا مشکل سیگنال تلفن همراه در خانه را حل کنید.

تقویت کننده سیگنال موبایل چگونه کار می کند؟

برای یادگیری نحوه عملکرد تقویت کننده سیگنال موبایل، اجزای این تجهیزات را در نظر بگیرید. یک تقویت کننده سیگنال موبایل همراه با یک آنتن است که سیگنال دریافتی را از بیرون، داخل خانه از طریق یک کابل به واحد پایه/گیرنده منتقل می کند. به طور خلاصه، آنها سیگنال خارجی را می گیرند و منطقه سیگنال تلفن همراه را با تقویت آن گسترش می دهند. برای انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل باید به این موارد دقت زیادی داشته باشیم.

نصب یک تقویت کننده سلولی آسان است و برای راه اندازی تقویت کننده به حامل نیازی نیست. همراه با پیروی از دستورالعمل ها است و نیازی به نصب برنامه ای برای آن نیست. یک آنتن خارجی باید به سادگی برای دریافت سیگنال در خارج قرار گیرد، با یک کابل متصل به واحد پایه وصل شود و به سادگی آن را برای سیگنال تلفن همراه با افزایش منطقه سیگنال تلفن همراه وصل کند. با دانستن اصل نحوه عملکرد تقویت کننده سیگنال موبایل هیچ مشکلی در مونتاژ و نصب تجهیزات نخواهید داشت.

محدوده و منطقه تحت پوشش برای انتخابی مناسب

انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل با توجه به منطقه زندگی اهمیت بیشتری پیدا می کند. یک تکرار کننده سیگنال تلفن همراه در طرح های مختلفی ارائه می شود و هر کدام هدف متفاوتی را مطابق با محدوده و منطقه ای که باید توسط تقویت کننده تلفن همراه پوشش داده شود، حل می کند. هر تقویت کننده سیگنال موبایل با توجه به نیاز کاربر فرکانس متفاوتی دارد. به عنوان مثال، برای اتصال به اینترنت 3G به تقویت کننده سیگنال موبایل 2100 مگاهرتز نیاز دارید و برای بهبود ارتباطات سلولی تقویت کننده سیگنال تلفن همراه GSM را انتخاب کنید.

بنابراین، نکته اصلی که باید قبل از خرید تقویت کننده سیگنال موبایل در نظر گرفته شود، تعیین نیاز منطقه ای است که باید توسط تقویت کننده سلولی پوشش داده شود. بهتر است آنتن را در جایی قرار دهید که 2-3 میله سیگنال مانند روی پشت بام وجود دارد تا کیفیت سیگنال بهینه در داخل خانه باشد.

مزایای تقویت کننده سیگنال موبایل

در روند انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل به مزایای زیر برمی خوریم:

  • قدرت سیگنال تلفن همراه را افزایش می دهد و در نتیجه دریافت بهتر و استفاده بهتر از تلفن همراه شما را افزایش می دهد.
  • شما می توانید یک تکرار کننده سیگنال تلفن همراه را مطابق با محدوده منطقه ای که برای پوشش سیگنال افزایش یافته تحت پوشش قرار می گیرد انتخاب کنید.
  • امکان ایجاد اعوجاج در تماس ها به دلیل دریافت ضعیف را از بین می برد. سیگنال افزایش یافته، وضوح صدا و حذف موانعی مانند داده های صوتی محو یا تار را تضمین می کند.
  • آنها مقرون به صرفه هستند. هزینه های مربوط به نیاز به برقراری تماس های متعدد به دلیل شکسته شدن داده های صوتی باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه کاربر می شود.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت آمپلی تک با توجه به روند تقویت آنتن، ما به بررسی نحوه انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل پرداختیم. در این زمینه مزایای مربوط به استفاده از این وسیله را هم بیان کردیم. برای اطلاعات دقیق تر می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.