آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik mANTBox 19s

یکی از شرکت هایی که در ساخت آنتن های  وایرلس می باشد، شرکت میکروتک است. تولیدات این شرکت دارای تنوع گوناگونی است که می تواند نیاز هر کاربری را چه در سطح خانگی و یا چه در سطح اداری برطرف کند.‌ شرکت میرکروتیک مزایای بسیار زیادی را در ابزار و امکانات خود نهفته دارد. این شرکت به مصرف کننده امکان این را می دهد که تمامی وسایل وایرلس خود را به صورت یک دست و از یک برند تهیه کند. یکی از این تجهیزات آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik MANTBox 19s می باشد.‌ در مقاله پیش رو از وب سایت آمپلی تک در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد. در عین حال جهت کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با دستگاه تقویت آنتن و تقویت کننده آنتن موبایل خانگی و صنعتی می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

آنتن میکروتیک چیست؟

برای استفاده از رادیو وایرلس نیاز به یک انتن خوب می باشد. آنتن وظیفه  انتقال اطلاعات به صورت سیگنال را دارد. این به گونه ای است که شما در دو سمت یک ارتباط به ازای هر رادیو احتیاج به یک آنتن دارید.‌ انتخاب یک آنتن خوب می تواند توانایی رادیو وایرلسی که تهیه کرده اید افزایش دهد. آنتن های میکروتیک با کیفیتی عالی و از جنس آلومینیوم تولید می شود. لازم به ذکر است که برخی از رادیو وایرلس های شرکت میکروتیک دارای آنتن های یکپارچه می باشند و احتیاجی به نصب آنتن ندارند. در ادامه مقاله هد ما بررسی مشخصات آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik mANTBox 19s می باشد.

انواع آنتن های میکروتیک (Mikrotik)

آنتن های این شرکت انواع مختلفی دارند. هر کدام از آن ها کابردهای خاصی دارند. از این رو استفاده از آن ها برای موارد مختلفی دیده شده است. برای این که بتوانید استفاده های این وسیله را بدانید، در این بخش انواع شرکت ها را بیان می کنیم. شرکت میکروتیک این آنتن ها را در دو نوع تولید و به بازار عرضه می کند:

آنتن دیش میکروتیک

یکی از مهم ترین مدل های آنتن های میکروتیک، آنتن دیش می باشد. از این مدل آنتن برای ارتباط دو طرفه استفاده می شود. امکان سازگار شدن با مواردی از قبلی نت متال، بیس باکس و غیره را دارا می باشد. دیش میکروتیک در بازار با نام های (mANT30) و (mANT30 PA) شناخته می شوند. در دو مدل معمولی و پایه سنگین استفاده می شوند.

آنتن سکتور میکروتیک

آنتن سکتور میکروتیک یکی از مدل های خاص این شرکت است. کاربرد های ویژه و خاصی را هم در این زمینه دارد. از این مدل آنتن به دلیل دید 120 درجه ای اکثرا برای ارتباط یک نقطه به چند نقطه استفاده می گردد. قابلیت ساخت سازگاری با درایو های بی نظیر نت متال،  نت باکس و غیره را دارد. آنتن های سکتور میکروتیک در بازار با نام های (mANT 15s) و (mANT19s) شناخته می شوند. اما هدف ما در این مقاله از وب سایت آمپلی تک بررسی مشخصات آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik mANTBox 19s می باشد. در ادامه به بررسی این مطلب می پردازیم.

بررسی مشخصات آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik mANTBox 19s

این آنتن از محصولات جدید شرکت میکروتیک می باشد. از مشخصات بارز این محصول بهره گیری از سیستم یکپارچه رادیو و آنتن با ساختار دو قطبی می باشد. توان آنتن در این مدل از محصول میکروتیک 19dbi و زاویه تابش آن 120درجه در نظر گرفته شده است. بررسی مشخصات آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik mANTBox 19s نشان می دهد که برای کار در فرکانس 517 _5.825 گیگاهرتز و استاندارد بیسیم 802.11ac  طراحی گردیده است. باید بدانید که این مدل در سازگاری کامل با استاندارد های قبلی بی سیم می باشد. نصب دستگاه (mANTBox 19s ) بسیار ساده و با طراحی جدید فیزیکی خواهد بود. دستگاه مورد نظر امکانات بسیاری برای نصب ساده و تنظیم ویژه را ارائه می دهد. می توان آن را یکی از اصلی ترین مزایای این وسیله دانست.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت آمپلی تک ما به بررسی مشخصات آنتن سکتور میکروتیک Mikrotik mANTBox 19s پرداختیم. این مدل یکی از مدل های خاص شرکت میکروتیک می باشد. مزایای بسیار زیای نیز برای مصرف کنندگان دارد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در ارتباط با این مدل می توانید با متخصصان ما در آمپلی تک در ارتباط باشید. علاوه بر آن برای کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با دستگاه تقویت آنتن موبایل در نقاط کور می توانید سایر مقالات ما را مطالعه کنید.